לפיד חוזר להתסיס: יש עתיד יפגינו בעד חנויות בשבת

    אבי יעקב 3 Comment on לפיד חוזר להתסיס: יש עתיד יפגינו בעד חנויות בשבת
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עד להחלטתו של שר הפנים באשר לפתיחת חנויות בשבת ברחבי ת"א-יפו, החליטו צעירי "יש עתיד" לצאת לשטח ולרתום תושבים במאבק נגד השבת.

    כנראה שהצלילה בסקרים הלחיצה את הקודקודים בתנועה והם החליטו לחזור לדרך הפשוטה של הגברת הקיטוב והשנאה בעם כדי להניב רווח פוליטי לאחר שבשדה הפרלמנטרי הם מתגלים ככישלון מוחץ.

    היום יצאה ידיעה כי "ביום שבת הקרובה, 6/9/14 יצאו צעירי "יש עתיד" למספר עמדות מפתח ברחבי העיר, שם יפגינו בעד סגירת מרכולים בשבת וירתמו תושבים להצטרפות למאבק בעד החופש של כולנו".

    העמדות יוצבו באיזורים מרכזיים בתל אביב כגון: מרכז שוסטר, אבן גבירול/דוד המלך, רוטשילד מול מקס ברנר, דיזינגוף/קסטרו, מתחם שרונה.

    יוראי להב הרצנו, יו"ר צעירי יש עתיד אמר כי "יש כאן ויכוח על הזכות הבסיסית של כל אדם לבחור מה הוא עושה בזמן שלו. אנחנו לא מאמינים ששרים וחברי כנסת צריכים להגביל את החופש של כולנו, במיוחד כשכזה מגיע בעקבות דיל פוליטי. אנחנו ניאבק על החופש של כולנו, וננצח. לא סוגרים את החנות בשבת.
    "לא סוגרים את החנות בשבת 3

    לא סוגרים את החנות בשבת1



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      טיפשים שכמותם. מישהו הכריח אותם? שילכו ויחללו שבת. למה צריך לשכנע מישהו בעל כורחו שהוא זה שמפסיד? שיפסידו ויאכלו אותה אחר כך!

    2. 1

      אה סליחה, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, לא? מי אמר שיש לנו מחויבות לדת??!!! כל יהודי יממש את יהדותו כראות עיניו. נקודה סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!